FACEBOOK D AWANA MULTITRADE

PERKHIDMATAN KAMI

PERKHIDMATAN KAMI

UNTUK MAKLUMAN

UNTUK MAKLUMAN

Sep 14, 2011

PEMBACA BERITA ALAF BARU

video
PEMBACA BERITA ALAF BARU .. huhuhuhu...  sayang buah hati ibu ni ( Muhammad Noor Rizqi)

Sep 7, 2011

TINGGALAN HARTA KARUN SELEPAS RAYA

Raya pon dah nak sampai ke penghujung.. macam2 benda alah kita leh nampak menjadi sisa2 dan saki baki yang akan ditinggalkan hasil dari raya..





buluh2 lemang memenuhi tempat pembuangan sampah.. agak2 leh kitar semula ke eh buluh2 ni tuk wat lemang tahun depan.. wakakaka..





bersepah2 la sampul duit raya di serata alam.. tapi kalau dapat kat aku sure takkan bersepah.. bagus org semacam aku ni..ewah aku naik eskalator plak.. lif rosak.. dari buang2 sila2 lah bagi aku.. aku menjadikan ia koleksi..





tinggalan tanduk2 lembu atau kerbau.. sape2 nak wat muzium leh gak ni.. mana tau akan dtg jual laku ke..





habuk dalam poket seluar korang.. (simbol sisa2 duit raya) ehbukan kekorang ade cilok kuih raya masuk poket?





habuk2 kuih raya memang sedap.. dah ujung2 la baru semua nak berebut





dawai2 dan lidi bunga api membanjiri kawasan rumah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...