FACEBOOK D AWANA MULTITRADE

PERKHIDMATAN KAMI

PERKHIDMATAN KAMI

UNTUK MAKLUMAN

UNTUK MAKLUMAN

Sep 7, 2011

TINGGALAN HARTA KARUN SELEPAS RAYA

Raya pon dah nak sampai ke penghujung.. macam2 benda alah kita leh nampak menjadi sisa2 dan saki baki yang akan ditinggalkan hasil dari raya..





buluh2 lemang memenuhi tempat pembuangan sampah.. agak2 leh kitar semula ke eh buluh2 ni tuk wat lemang tahun depan.. wakakaka..





bersepah2 la sampul duit raya di serata alam.. tapi kalau dapat kat aku sure takkan bersepah.. bagus org semacam aku ni..ewah aku naik eskalator plak.. lif rosak.. dari buang2 sila2 lah bagi aku.. aku menjadikan ia koleksi..





tinggalan tanduk2 lembu atau kerbau.. sape2 nak wat muzium leh gak ni.. mana tau akan dtg jual laku ke..





habuk dalam poket seluar korang.. (simbol sisa2 duit raya) ehbukan kekorang ade cilok kuih raya masuk poket?





habuk2 kuih raya memang sedap.. dah ujung2 la baru semua nak berebut





dawai2 dan lidi bunga api membanjiri kawasan rumah..

Reactions:

7 komen:

tin kosong said...

tin pelik laaa..mmg last² raya..habuk kueh raya pun sedap..

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

habuk biskut raya ada byk umah ako neh...ko nak ker?

eiffelz said...

tak cukup habuk kuih raya..habuk bawah katil aku ni pun byk...

muahahaha

Aku-Ida said...

umah aku .. lom smpai jadi abuk lagi.. maceh jela eh.. hehehehe

Luth Textile said...

kan best kalau dapat duit camtuh..
huhuu

yasha said...

hahahhaha! lemang nak kitar semula ekk?? ko jew wat! adeyh la.. =p
bagus tol ko wat koleksi sampul raya.. ko nak?? aku ade byk.. =p
giler tndok2 lembu nak simpan mau anti malam2 lembu tuh mai seru2 nama~ ida~ ida~ =p
yang nie dak2 nya keje... kumpol habuk raya lam poket! hahhaha! =p
ish3~ cian nya makan habuk jew.. kat umah aku ade lagi kuih tak habeh lagi.. =p
owg masok spital kene mercun nie masok spital kene sisa mercun! hahhahaha! =p

Aku-Ida said...

panjang lebar nye penerangan yasha.. huhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...