FACEBOOK D AWANA MULTITRADE

PERKHIDMATAN KAMI

PERKHIDMATAN KAMI

UNTUK MAKLUMAN

UNTUK MAKLUMAN

Aug 29, 2011

BILA DAH RAYA

Ini lah kisah bila dah raya...



Sebulan tak meeting tentunya berlambak2 perkara berbangkit.. bangkit solat sunat entah ye ke tidak.. sambil2 makan kuih bangkit ade je la gosip2 liar yang nak dibangkitkan... tambah pulak dengan agenda2 lama yang diungkit-ungkit... pahala entah kemana.. dosa yang membukit-bukit..ishh ishh ...




sebulan menahan segala macam nafsu.. ape lagi.. dan2 malam raya je terus melayan nafsu.. puasa takleh.. dah raya.. semua pun pakat raya lah.. dasat2. yelah.. cd kalau lama2 tak main ..leh rosak.. lama2 kepala otak pon leh jadi rosak..




time raya ni.. budak2 la paling hepi sekali.. maklumla leh dapat duit raya.. tapi kalau kene la dengan spesis manusia macam ni.. naya2. buat apalah bagi duit tu kat budak2... membazir aje yerk... kalau bagi kat bapak budak leh gak buat saham.. bukan setakat saham.. poker, blacjack, magnum semua dia yang terer..




kan bagus kalau kita bersedekah takbir..zikir takpun alunan nasyid2 ke.. dapat gak pahala .. ni dibawaknye masuk pub2.. karaoke dalam room ke.. karaoke dalam jamban ke.. leh la tahan gak.. kalau lagu raya kira ok gakla.. ini tak.. GRO sekor dua.. dapat gak dosa..




Time ni la macam2 konsert nak dibuat.. konon2 konsert hari raya . nak tambah amal la katakan.. masalahnya amal kebaikan atau amal sebaliknya.. terkinja2 .. terhenjut2 ... wah!!! amal ke tu??




raya2 ni macam air ade dihidangkan dirumah tu.. air sirap,air kopi,air paip dan macam pesen air la yang ade sekarang ni..menarik lagi..siap ade buah2, kaler2 pon leh gak bedal. tapi nak jugak ditogak cecair bahan api tu dalam perut.. sadis2..

Reactions:

9 komen:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

cam kenal ke ngan kartun2 neh...
hehe

Aku-Ida said...

ya kau mengambil dari majalah ape ntah.. gile2 ke ujang... ye la kenangan tu.. mlm kang aku masukkan lagi.. ade permintaan la plak... muahahaha... cume ayat2 je aku tambah2.. ngn aji

Aku-Ida said...

kau la plak...*aku la

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

rasenya Gila2 ni...
haku pun byk koleksi gila2 neh...
yg paling sakit hati..adik haku gunting kartun2 yg dia berkenan...
uwaaaa....:sakit jiwa dan raga beskal:

Aku-Ida said...

ini pon ade la tinggal saki baki je.... jadila wat lepas sesak

Lana said...

ni dr majalah gila2 ke..aku dlu suke baca koleksi acik aku majalah ujang... lebih kurang sama ngn ni kan...

Aku-Ida said...

haah.. tp ni bumper nye... ni ujang la bukan gile2.. aku majalah ujang yg paling minat... eh ni komen psl isi ke pasal majalah ni?

dayah@yasha said...

hohohoohoh!
lepas pose masing2 tunjuk belang ler.. nak wat ape lagik...
kunon bolan pose kene jage adab segala bagai.. da tuh bulan2 lain tak perlu ke?? bangang bin bengong pa nie.. ish2~

Aku-Ida said...

uik marah benor dayah ...huhuhuhu... sabor2... lepas ni tunjuk terer plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...